poniedziałek, 12 listopada 2012

Wracamm!!

Wejście Smoka!!!

Wiem, tak bez uprzedzenia zawiesiłam bloga i nie raczyłam nawet wyjaśnić. Tak więc robię to teraz. Niestety mój wieki plan na wakacje się nie ziścił, a właściwie to były najgorsze wakacje w życiu. Miałam tyle pomysłów i weny na początku, ale niestety miałam problemy. Mój mały braciszek ciężko zachorował, naprawdę ciężko i najnormalniej w świecie nie miałam czasu, ani siły żeby cokolwiek napisać. Gdy już byłam w stanie wymusić w sobie jakąkolwiek wenę to popsułam klawiaturę od kompa, zalewając ją :// Tak mam talent... Na paczkę z nową klawiaturą czekałam grubo ponad miesiąc i dopiero niedawno ja otrzymałam i przez ten cały czas pisałam na ekranówce... To była mordęga i nie miałam jak napisać rozdziału.. Ogromnie i z całego serca was przepraszam. Teraz postanawiam wrócić do pisania, bo przyznam troszkę mi tego brakuje. Jestem teraz w trzeciej klasie i jak wiadomo wymaga ona odrobinę więcej zaangażowania, więc nie obiecuje już wam nic, bo nie chcę was znowu zawieść i od razu mówię, że rozdziały nie bd. regularnie dodawane, ale postaram się aby był ok. 1 na tydzień. Mam nadzieję że znajdzie się jeszcze ktoś, kto będzie chciał czytać moje wypociny dla których zarywam noce. Dziś dodam jeszcze 11 rozdział i liczę na komentarze.       
Dziękuję Dobranoc!
Dziubaski:**
Patrycja.

1 komentarz: